• na všechny naše programy je nutné vyplnit rezervaci  - standardní výlety přes tlačítko Harmonogram níže, individuální výlety přes formulář níže
  • rezervace je možná pouze se zakoupeným poukazem
  • rezervace bez poukazu (bez platby předem) je možná v režimu last-minute rezervace (1 den před termínem) - jako kód poukazu zadejte 0

    Rezervace - standardní výlety

  • probíhají  duben až listopad, účastní se jich více rodin najednou / každá rodina má svého oslíka (pro procházku nebo túru)
  • přehled termínů vypisuje pořadatel a je nutné si vybrat z Harmonogramu - proklik výše
  • po rozkliknutí Harmonogramu vyberte z termínů, volný termín je označen modře, po kliknutí na něj se vám nabídne možnost vytvoření nové rezervace, pokud je termín obsazený je označen tečkováním a neumožní se jeho rozkliknutí
  • termíny vypisujeme průběžně, cca 1-2 měsíce dopředu

Rezervace - poptávka na individuální rodinné programy 

  • celoročně, v zimním období jen při dobrém počasí 
  • termín Vám musíme potvrdit emailem

Rezervace - poptávka na školní a skupinové programy 

  • pro školní, školkové a skupinové programy ve všední den 
  • termín Vám musíme potvrdit emailem

Zrušení rezervace ze strany návštěvníka:

  • zrušení rezervace do 48 hodin před začátkem akce bez omezení ve výběru náhradního termínu 
  • při zrušení rezervace v době kratší než 48 hodin před termínem na standardní skupinový program je možná náhradní rezervace v režimu last-minute rezervace (1 den před volným termínem) 
  • při zrušení rezervace v době kratší než 48 hodin před termínem na individuální program se náhradní termín domlouvá individuálně
  • zrušení nebo změnu rezervace proveďte prosím písemně na naši e-mailovou adresu info@oslistezka.cz (v případě zrušení v den výletu i telefonicky na 777 97 34 70)

Zrušení rezervace ze strany pořadatele:

  • při vysloveně špatném počasí  (vytrvalý, silný déšť, bouřky, silný vítr, nízké teploty pod 5 stupňů, atd) pořadatel termín ruší a informuje zákazníka telefonicky, přes SMS nebo email
  • pořadatel si vyhrazuje právo zrušit rezervaci z důvodu nemoci zvířat nebo personálu, z důvodu nedostatečného obsazení termínu na standardní termín nebo jiných nepředvidatelných okolnosti
  • v případě zrušení termínu ze strany pořadatele návštěvník může vybrat náhradní termín bez omezení (i po skončení platnosti poukazu)

Prodloužení platnosti poukazu

  • platnost poukazu lze prodloužit nejpozději 24 hodin před vypršením platnosti
  • poplatek za prodloužení platnosti je 200 Kč
  • platnost poukazu se provádí přes záložku E-SHOP  - oddíl příplatky
  • číslo poukazu prosím uveďte do zprávy/poznámky pro prodejce